Vážení přátelé,
máte v rukou nabídku našich vzdělávacích produktů, kterou ovšem stále vzhledem k potřebám na trhu aktualizujeme. Jsme rádi, že si uvědomujete významnost a potřebnost profesního růstu všech pracovníků pro dosahování cílů vaší organizace, firmy či podniku.
Oceňujeme, že víte, že bez neustálého prohlubování znalostí a rozšiřování dovedností lidí trvalý rozvoj firmy a udržení její konkurenceschopnosti není možný.
Těší nás, že chápete pracovníky jako nejdůležitější zdroj podnikání a berete vynaložené prostředky na jejich rozvoj jako důležitou a současně rychle návratnou investici…
Věříme, že vás nabídka kurzů, tréninkových programů a dalších služeb zaujme a že vám budeme nápomocni při profesním rozvoji vás, vašich spolupracovníků a zaměstnanců.
Aktuální nabídka seminářů:
Pro koho je kurz určen
- Program tohoto kurzu je koncipován pro manažery a specialisty v oblasti interní komunikace, mající již nějaké zkušenosti a dále si chtějí zvýšit své znalosti, načerpat nové poznatky a inspirace od zkušenějších kolegů z praxe.
- Pracovníci oddělení HR odpovědní za zavedení procesu interní komunikace.
více informací
Praktická firemní komunikace
Co vám kurz nabízí
Rozvoj komunikace uvnitř firmy, osvojení technik efektivní interní komunikace loajalita k firmě, budování týmu a vztahů mezi pracovníky, posílení sounáležitosti a sebeuplatnění lidí ve firmě. Tréninkový kurz je určen všem, kdo pracují na zlepšení vztahů na pracovišti, a těm, kteří přemýšlejí, jak si lépe porozumět s okolím, jak zefektivnit svoji komunikaci s mnoha různými lidmi v různých situacích.
Přínosy kurzu
- Zvládnete zásady vyšší úrovně komunikace se spolupracovníky.
- Osvojíte si různé komunikační styly.
- Naučíte se empaticky (efektivně) komunikovat se svými kolegy a zákazníky, účinně se přizpůsobit odborné „zdatnosti" svých „protějšků" a měnit strategii komunikace, a současně efektivně využívat dostupných „komunikačních kanálů".
Pro koho je kurz určen
- Obchodním zástupcům
- Manažerům prodeje
- Pracovníkům klientských center
- Kurz je pro všechny pracovníky, kteří se stávají subjekty obchodněprávních transakcí -nákupčí, prodejci, manažeři, top manažeři atd..
více informací
Komunikace v obchodní praxi
Co vám kurz nabízí
Na vystupování a výkonu obchodníků a prodejců leží zodpovědnost za obchodní úspěch firmy. Kurz Vás provede zásadami efektivní obchodní komunikace. Naučíte se, jak používat komunikaci ve prospěch splnění svých cílů. Osvojíte si možnosti, jak pracovat s novými znalostmi a dovednostmi při obchodním jednání. Praktickými nácviky získáte sebejistotu při zvládání konfliktních situací v praxi.
- Základní techniky prodejních dovedností.
- Hlavní faktory úspěšného obchodování.
- Komunikační dovednosti.
- Pravidla a zákonitosti prodejního rozhovoru.
- Styly a role osoby prodejce.
- Typy klientů, jejich potřeby a motivy.
Přínosy kurzu
- Naučíte se základní principy ovlivňující interpersonální komunikaci.
- Zvládnete v praxi zákonitosti prodeje.
- Naučíte se výborně prezentovat sami sebe.
- Procvičíte si nejefektivnější techniky prodeje.
- Porozumíte psychologickým aspektům procesu obchodního jednání.
- Osvojíte si vyjednávací techniky a taktiky.
- Naučíte se efektivně komunikovat při prodejním styku, empaticky a přiměřeně reagovat na konkrétní situace.
Pro koho je kurz určen
- Všem, kteří chtějí porozumět nejen slovům.
- Kurz je určen těm, kteří se chtějí seznámit se základními prvky a projevy neverbální komunikace, naučit se analyzovat tyto projevy u sebe i druhých a využívat je ve své práci.
- Top management,střední a nižší management, leadeři, HR specialisté, HR manažeři, členové týmů, asistentky
více informací
Neverbální komunikace - tajná řeč těla
Co vám kurz nabízí
Často si neuvědomujeme, že přibližně jedna desetina našeho celkového projevu souvisí s obsahem mluveného slova, přibližně třetinu představují tóny, intonace naší řeči a více než polovinu prozrazuje řeč našeho těla. Jestliže je řeč těla tak důležitá, dědí se od předků, rodíme se s ní nebo jsme schopni se jí naučit? Cílem tohoto kurzu je zjistit, jaké signály vysíláme a co o nás řeč těla říká druhým a co se naopak my můžeme dovědět o ostatních.
Přínosy kurzu
- Vzpomenete si, že při komunikaci jde nejen o informace, ale i o vztahy
- Získáte přehled o různých typech neverbální komunikace
- Zvětšíte svou schopnost rozumět tomu, co se děje v lidech ve Vašem okolí
- Poznáte neverbální signály manipulace
- Naučíte se, jak pomocí neverbální komunikace podpořit přesvědčivost vlastního projevu
Pro koho je kurz určen
- Obchodníci
- Manažeři
- Všichni, kdo uzavírají kontrakty nebo vedou obchodní jednání
více informací
Neverbální komunikace v obchodní praxi
Co Vám kurz nabízí
- Správné a kvalitní řízení obchodního jednání je předpokladem úspěšného obchodu.
- Pomůžete Vám získat, případně rozvinout dovednosti a kompetence, které Vám pomohou ve vyjednávání a vedení efektivního obchodního jednání.
- Profesionální obchodník a kvalitní manažer by měl vědět, jaké správné postupy aplikovat při obchodním kontaktu.
Přínosy kurzu
- Více si osvojíte praktické techniky a dovednosti při vyjednávání.
- Naučíte se, jak, kdy a proč používat konkrétní strategie při kontaktu s obchodním partnerem.
- Zvládnete specifické situace během jednání.
- Tréninkovou metodou načerpáte praktické zkušenosti.
- Budete schopni vést obchodní jednání efektivně a úspěšně.
- Osvojíte si nebo posílíte prvky neverbální komunikace, které Vám usnadní vedení obchodního jednání.
- Naučíte se porozumět chování druhého účastníka obchodního kontaktu.
Pro koho je kurz určen
- Lidem, kteří chtějí získat základy koučování
- Lidem, kteří uvažují o práci kouče
více informací
Koučování základní kurz
Co Vám kurz nabízí
V kurzu si zájemci osvojí základní přehled o tom co je a co není koučování, jaké jsou základní principy koučinku a základní nástroje, které se v koučování dají ihned použít.
Přínosy kurzu
- Po ukončení kurzu dokáží účastníci porozumět metodě a přínosu koučování, rozpoznat rozdíly mezi koučováním a ostatními nástroji osobního rozvoje, definovat koučování, aplikovat základy techniky výkonového koučování dle modelu GROW.
- Kurz propojuje vědomostní znalosti s praktickým nácvikem koučování ve dvojicích a sebekoučování. Kurz používá metodu GROW.
Pro koho je kurz určen
- Kurz je určen všem těm, kteří, chtějí sami sebe zdokonalit v obchodních dovednostech,mají zájem se naučit efektivní koučování využitelné v obchodní sféře, chtějí na vlastní kůži vyzkoušet koučování v zákaznickém přístupu.
- Je pro zkušené obchodníky, ale i pro Ty, kteří se dostávají do různě náročných až složitých obchodních situací a musí uplatit svoje prezentační či vyjednávací mistrovství.
více informací
Koučování zákazníka
Co Vám kurz nabízí
- Co můj zákazník skutečně potřebuje? Co ho trápí?
- Jak mohu systematicky zmapovat jeho potíže?
- Jaké jsou dopady potíží na jeho firmu nebo přímo na něj?
- Jaké konkrétní užitky mého řešení mu mohu nabídnout?
Nejen na tyto otázky vám může pomoci odpovědět náš kurz!
Přínosy kurzu
- Při kurzu "koučování" se zaměříme na osobní rozvoj, plánování osobních cílů, životních rolí a poslání.
- Účastníci projdou praktickým nácvikem metod pro obchodní styk, které musí zákaznický kouč bezpečně ovládat k tomu, aby mohl efektivně rozvíjet svůj obchod.
- Získáte vyšší sebedůvěru a schopnost uplatňovat své prodejní schopnosti, díky motivaci zvýšíte vlastní výkonnost a tím i výsledky firmy, cítíte spoluzodpovědnost za rozvoj sebe i firmy,upevníte svůj vztah k firmě, produktu, službě.
Pro koho je kurz určen
- Kurz je určen všem těm, kteří se chtějí a potřebují naučit nebo zdokonalit v klíčových manažerských kompetencí (dovednostech), resp. mají zájem se naučit efektivní vedení pracovních (hodnotících) rozhovorů.
- Kurz je určen pro manažery, vedoucí pracovníky, team leadery, kteří chtějí motivovat zaměstnance k budoucímu efektivnímu výkonu.
více informací
Vedení ročních pracovních pohovorů – hodnotící rozhovory se zaměstnanci
Co Vám kurz nabízí
Cílem kurzu je naučit vedoucího pracovníka efektivně vést hodnotící pohovor (rozhovor), aby zaměstnance motivoval a dodával jim energii do budoucího výkonu. Hlavní přínos pravidelného „hodnocení" spočívá ve společné analýze výkonu zaměstnance (zhodnocení uplynulého období), stanovení jeho pracovních i osobních cílů a úkolů na období příští a zejména pak v podpoře jeho motivace včetně určení oblasti, kde by měl zaměstnanec najít další prostor ke zlepšení své práce. Častým problémem takového pracovního rozhovoru je formálnost, přílišná složitost anebo chybějící dialog - oboustranná zpětná vazba s nadřízeným. Efektivita pravidelného hodnocení se opírá o tři předpoklady: oboustrannou přípravu, oporu v konkrétních příkladech a aktivní spoluúčast hodnoceného. Tento interaktivní tréninkový kurz Vám nabízí formou praktického procvičování a sdílení znalostí i dovedností a moderních přístupů vyvarovat se chyb ve vedení pracovního rozhovoru a naučit se jej vést efektivně a na profesionální úrovni.
Přínosy kurzu
- Pochopíte principy hodnotících - pracovních rozhovorů jako nástroj efektivní motivace zaměstnanců.
- Naučíte se strukturovaně vést hodnotící rozhovor a zvládat i případné emočně náročné situace během něj.
- Vyjasníte a sjednotíte požadavky, cíle a úkoly mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem.
- Získáte nástroj ke stabilizování a efektivnímu rozvoji kvalitních zaměstnanců.
- Zjistíte vytíženost zaměstnance, jeho cílů a potřeb.
- Vyzkoušíte si vše v praxi a získáte zpětnou vazbu o Vašem pokroku.
Pro koho je kurz určen
- Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují zdokonalit ve schopnosti efektivně komunikovat, chtějí si osvojit základy koučování využitelné v každodenní praxi.
- Manažeři, vedoucí týmů a společností, pracovníci co chtějí dobře podpořit a vést své kolegy k jejich výborným výsledkům
více informací
Koučování firemní - rozvoj klíčových lidí
Co Vám kurz nabízí
Koučování umožňuje podívat se na problémy jinak, než jsme byli zvyklí a objevit nové příležitosti a nové možnosti řešení.
Koučování je pomoc v orientaci jedince v jeho současné situaci a odhalení příčin pracovního problému či situace, ve které se nachází.
- Pomáhá rozvinout skrytý potenciál osobnosti, rozvíjí kreativitu, přináší radost učit se nové věci a zlepšuje tuto schopnost, umožňuje hledání cest ke zvýšení výkonnosti a dosažení cílů za aktivní podpory s cílem maximalizovat jeho očekávané přínosy.
Přínosy kurzu
- Rozvoj vztahů a rozvoj vlastností patří k dobrému manažerovi a dá vám do rukou praktické nástroje pro systémové vedení lidí.
- Umění analýzy potřeb pracovního týmu (také individuálně), umění vést takovým způsobem, aby se učili novým věcem a byli samostatní, odpovědní, motivovaní a výkonní.
- To vede k růstu profesionality firmy, konkurenceschopnosti, rozvoji schopností a odbornosti zaměstnanců.
- Koučování je vhodné ve firmě aplikovat např. při plánování, organizaci, kontrole, personalistice, logistice, stanovení a plnění obchodních cílů.
Pro koho je kurz určen
- Kurz je určen všem těm, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti, mají zájem se učit nové věci využitelné v každodenním životě, chtějí na vlastní kůži vyzkoušet koučování.
- Manažeři, vedoucí týmů a společností, obchodní zástupci, prodejci, HR management, mistři aj.
více informací
Koučování individuální - rozvoj klíčových lidí
Co Vám kurz nabízí
Koučování je nástroj pro rozvoj manažerských i zaměstnaneckých kompetencí.
- Koučování umožňuje podívat se na problémy jinak, než jsme byli zvyklí a objevit nové příležitosti a nové možnosti řešení.
- Koučink uvolňuje potenciál člověka a umožňuje maximalizovat jeho výkon.
- Sám o sobě neučí, pomáhá učit se
- Pracuje s potenciálem člověka: jak ho odhalit, uvolnit, správně nasměrovat a využít
Přínosy kurzu
- Záměrem individuálního koučinku je lepší porozumění sebe sama.
- Získat profesionální zpětnou vazbu na svůj reálný pracovní výkon.
- Možnost probírat pracovní problémy s nezaujatým odborníkem.
- Oporu a jistotu, že „na to" nejste sami.
- Individuální rozvoj dovedností.
- Posílení sebedůvěry i odborných kompetencí v oblasti komunikace,
- Řízení.
- Zlepšení komunikace v týmech.
- Identifikace neefektivního profesního chování a nahrazení chováním efektivním.
- Zvýšení kapacity a výkonu zaměstnance.
- Efektivní zvládání stresových situací
- Prevence proti vyhoření.
Pro koho je kurz určen
- Vedoucí pracovníci
- Školitelé
- Personalisti
- Manažeři
- Ochodníci
- Kdokoli, kdo má zájem se naučit mluvit před více lidmi
více informací
Umění poutavé prezentace
Co Vám kurz nabízí
Získáte základní znalosti o obsahových odlišnostech prezentace v různých situacích.Naučíte se "prodat" své nápady, myšlenky, postřehy, cíle, či úkoly.Seznámíte se s triky zkušených prezentátorů.Zjistíte, co všechno je nutné udělat v rámci přípravy prezentace.
- Naučíte se odhadnout skryté motivy a zájmy posluchačů.
- Seznámíte se s principy zahájení prezentace, vedení a zakončení prezentace.
- Vyzkoušíte si prezentaci před kolegy a dozvíte se ze zpětných vazeb, jakých chyb se dopouštíte.
- Získáte náměty na zlepšení.Posílíte svou sebedůvěru.
- Vyzkoušíte si osvědčené strategie zvládání trémy.
- Veřejné vystoupení se pro vás stane hrou a zábavou.
Přínosy kurzu
Po absolvování kurzu jsou účastníci schopni připravit strukturu prezentace, verbálně i neverbálně zaujmout posluchače, pohotově reagovat na podněty z publika, ovládat připomínky a negativní posluchače, efektivně prezentovat své myšlenky, názory nebo produkty.
Kurz je veden cestou zážitkové pedagogiky, rozvoje sebepoznání a změny postojů. Účastníci zažijí různá cvičení, "hry", nácviky, diskuse, moderace, hraní rolí, relaxační cvičení, aktivity, ruch a změny.
Pro koho je kurz určen
- Obchodním zástupcům
- Zkušeným i začínajícím prodejcům
- Pracovníkům obchodního sektoru
- Pracovníkům klientských center
více informací
Psychologie prodeje
Co Vám kurz nabízí
- Zdokonalíte svoje stávající znalosti a dovednosti.
- Osvojíte si komunikační techniky, které pomáhají v kontaktu se zákazníkem.
- Získáte systematický psychologický názor na jednání prodejce.
- Naučíte se úspěšně projít konfliktní situace.
- Odhalíte a poznáte zákazníkovu strategii.
- Odstraníte chyby, které souvisí s neverbální komunikací.
- Naučíte se vést obchodní jednání k úspěšnému výsledku.
- Naučíte se pracovat s námitkami a vhodně argumentovat.
- Odstraníte běžné komunikační zábrany.
Pro koho je kurz určen
- Všichni kdo se podílejí na prodeji nebo jeho následné realizaci.
- Obchod
- Management
- Produktový management
- Project management
- Consulting
více informací
Obchodní dovednosti I.
Co Vám kurz nabízí
- Rozšíření optimálních znalostí a dovedností pro efektivní vyjednávání.
- Umožní stanovit základní strukturu prodejního jednání.
- Seznámíte se s novými styly přípravy na obchodní jednání.
- Naučíte se udělat dobrý první dojem.
- Zdokonalíte své dovednosti prezentovat váš produkt nebo službu.
- Zjistíte, jak získat zákazníka, aby nakupoval právě u Vás.
- Naučíte se tvořivě zvládat námitky zákazníka.
- Porozumíte skrytým motivům zákazníků (aneb nejde jenom o cenu).
- Výrazně zlepšíte zakončení svých obchodních jednání.
- Naučíte se doplňovat si energii, být vitální a vstřícní.
Přínosy kurzu
- Zaměření na rozvoj speciálních obchodních technik, které usnadní a zefektivní komunikaci s klientem, což vede k úspěšnějšímu zakončování obchodního jednání.
- Naučíte se účinně domlouvat obchodní schůzky,využívat přesvědčovací a vyjednávací techniky,správně překonávat námitky klienta, efektivně uzavírat obchody.
Pro koho je kurz určen
Tréninkový kurz, který se zaměřuje na logickou skladbu argumentů a vhodné přesvědčovací nástroje, dále na aktivní obchod a efektivní zákaznický servis. Doporučujeme jej po absolvování „Obchodních.dovedností I.“
- Obchod
- Management
- Produktový management
- Project management
- Consulting
- Pro všechny kdo již participují na prodeji nebo jeho následné realizaci.
více informací
Obchodní dovednosti II. vyjednávání, argumentace, servis
Co Vám kurz nabízí
Na tomto kurzu poznáte důležité postupy, které jsou potřebné pro úspěšné vyjednávání a natrénujete je. Záměrem kurzu je nácvik vhodné argumentace, umění rozlišování a skladba argumentů podle jejich váhy, slovní volba, účinné motivační a přesvědčovací techniky a formulace.
Přínosy kurzu
- Naučené dovednosti vedou k celkovému zkvalitnění image společnosti která se vytváří stálým osobním, telefonickým či korespondenčním kontaktem se zákazníkem.
- Efektivní komunikací (i po telefonu).
- Schopností účinně řešit problémové situace.
- Klidně řešit reklamace a problémové situace.
Pro koho je kurz určen
- Kurz je určen těm, kteří se chtějí seznámit se základními prvky správného a efektivního řízení lidí, naučit se analyzovat výkonnost u sebe i druhých a využívat je v týmové práci a efektivně komunikovat.
- TOP management, střední i nižší management, leadeři, HR specialisté, HR management
více informací
Vedení a řízení lidí I.
Co Vám kurz nabízí
Naučíte se posilovat firmu a konkrétní tým silnými stimuly a vlastní motivací, vytvářet podmínky pro spolupráci tak, aby všichni věděli, co mají dělat, jak to mají dělat a hlavně proč!
- Management nastavuje základy a principy pro komunikaci ve firmě.
- Hlavním nástrojem dnešní doby je proto efektivní manažerská komunikace!
- Vyhněte se manažerským chybám ve své kariéře!
Přínosy kurzu
Po absolvování budou účastníci ovládat:
- Vedení (leadership) a řízení (management)
- Různé situační styly vedení
- Koučování spolupracovníků
- Výběr zaměstnanců
- Motivace a vedení k výkonnosti
- Hodnocení zaměstnanců
- Řízení, vedení a motivace týmu
- Týmovou práci a týmovou dynamiku
Pro koho je kurz určen
- Top management firmy, který hledá inspirativní program v tématech, která jsou strategicky významná, ale v každodenním běhu není dostatečný prostor pro jejich diskusi.
- Program je určený pro TOP manažery, leadery velkých i menších firem nebo týmů, manažery aspirující na pozici v TOP managementu
více informací
Strategický leadership nové generace
Co Vám kurz nabízí
Kurz se zaměřuje na dovednosti, které jsou klíčové pro manažery a specialisty - rozvíjíme a prohlubujeme konkrétní dovednosti komunikace, prezentace, týmové spolupráce a vedení lidí. Kurzy odhalí tajemství skutečného vnitřního leadershipu vedoucího k efektivnímu vedení lidí a k vyšším výkonům s minimálním výdejem energie.
- Cílem je pomoci účastníkům odstranit vnitřní bloky a nefungující přesvědčení, probudit svůj vnitřní potenciál, dokázat motivovat sebe a druhé, vytvořit týmového ducha, nastartovat k cíli.
- Cílem kurzu je vytvořit nástroj emočního a sociálního rozvoje pro manažera velkých i středních firem se specifickým způsobem rozvoje v oblasti emoční inteligence, sociální zralosti a osobního rozvoje.
Přínosy kurzu
- Kurz je postaven na celostním vedení člověka - leadera k dosahování výsledků.
- Umění tvorby týmové diskuse dané problematiky v podmínkách firmy, utříbení názorů, docílení týmové shody, pevné vedení byznysu.
- Praktické výstupy, na kterých lze stavět konkrétní opatření pro zlepšení.
- Zvýšíte svojí konkurenceschopnost.
- Naučíte se dosahovat cílů jednoduchými a účinnými způsoby.
- Budete schopni systematicky rozhodovat a řešit problémy.
- Získané dovednosti okamžitě uplatníte v praxi a vyvarujete se zbytečným chybám ve vedení a řízení.
- Zjistíte možnosti a výhody delegování pravomocí a kompetencí.
- Efektivně nastavíte procesy ve firmě.
- Vytvoříte koncepční strategii, která zajistí stabilitu firmy.
Pro koho je kurz určen
- Kurz je určen nově vzniklým týmům, týmům, které potřebují posílit mezilidské vazby, jako efektivní prostředek motivace k týmové spolupráci
více informací
Team building - rozvoj vztahů a týmové spolupráce
Co Vám kurz nabízí
Pro chod firmy je velmi důležité, aby její zaměstnanci pracovali v týmu, ve kterém jsou spokojení, kde fungují korektní pracovní vztahy. Týmový kurz je cesta, jak poskytnout zaměstnancům prožití společných chvil a zážitků mimo pracovní prostředí, jak zlepšit komunikaci a spolupráci v týmu, jak zvýšit motivaci a produktivitu týmu a posílit týmového ducha.
- Program je vždy pro konkrétní pracovní týmy v různé fázi skupinové dynamiky, účastníci jsou rozděleni do pracovních týmů.
- Následná reflexe s lektorem - facilitátorem pojmenuje možné nedostatky a rezervy, které vyústí ve společně vytvořený plán pro vyšší efektivitu skupiny při další aktivitě.
Přínosy kurzu
- Poznání, jak fungují skupiny - co odlišuje skupinu od týmu, porozumění týmových rolí a využití poznatků o týmových rolích.
- Návod co udělat pro dosažení synergického efektu týmové práce.
Pochopení toho, proč se lidé brání týmové práci, objasnění fungování vztahů ve firmě a v týmu, poodhalení zákulisí nefungujících vztahů.
- Navýšené umění řešit protichůdné návrhy a konflikty, odhalení brzd produktivity.
- Získání sociogramu existující skupiny, dobrý návod na produktivní a harmonické vztahy ve firmě a v týmu.
- Revitalizace uvíznutých komunikačních kanálů.
Pro koho je kurz určen
- Management
- Majitelé firem
- Pracovníci oddělení - lidských zdrojů, PR odd., komunikace, atd.
více informací
Firemní kultura a výkon zaměstnanců
Co Vám kurz nabízí
Pochopíte základní principy a pravidla tvořící obecnou firemní kulturu a kulturu své firmy či týmu, analyzovat firemní kulturu a hodnoty firmy.
- Uvědomění si, co je základem loajality a hrdosti zaměstnanců a jak je možné to měnit, význam vize z hlediska firemní kultury a možnosti, jak s ní v praxi pracovat,
- Osvojíte si principy změn, jaká je lidská reakce na negativní změnu (interní i externí) a jak s ní pracovat.
- Názorné příklady různých firemních kultur.
Přínosy kurzu
- Naučíte se připravit strukturu komunikace změny,dostane podněty a nástroje ke společnému vytváření etických principů a hodnot v konkrétní společnosti.
- Získáte profesionální základ problematiky firemní kultury, jak s ní pracovat,ovlivňovat.
- Poznáte jednotlivé typy a formy firemní kultury.
Pro koho je kurz určen
- Management, majitelé firem, pracovníci oddělení - lidských zdrojů (HR), atd.
více informací
Development centre
Co Vám kurz nabízí
Development Center se zabývá posouzením potencionálu a rezerv kmenových zaměstnanců, efektivním rozvojem jejich profesních dovedností. Odhaluje silné a slabé stránky pracovníků z hlediska kompetencí. Využíváme modelové situace sledující různé pracovní náplně a které jsou zaměřené na další rozvoj, skupinové situace k podpoření týmovosti, psychologicko-profesní testy.
Přínosy kurzu
- Absolventi obdrží individuální zpětnou vazbu.
- Osvojí si vypracování rozvojového plánu osobnost i(silné stránky, motivace, osobní cíle) Dokáže odhalit na rezervy a určit směr pro další rozvoj na konkrétní pozici.
- Je výchozím bodem v komunikaci mezi HR oddělením, manažerem a účastníkem.
Komu je služba určena
- Management, majitelé firem, pracovníci oddělení - lidských zdrojů (HR) a všem, kteří chtějí mít větší jistotu ve správné volbě nového člena pracovního týmu.
více informací
Assessment centrum - odborná pomoc ve vyhledávání a přijímání zaměstnanců
Co Vám služba nabízí
Tato poradenská služba vychází z metody Assessment centra (AC), které je jednou z metod výběru zaměstnanců. Jedná se o důkladné posouzení profesionálních a lidských kvalit a kapacit/potenciálu uchazeče.
Metoda umožňuje již během výběrového řízení podrobně prověřit konkrétní schopnosti a dovednosti kandidátů, identifikovat jejich silné a slabé stránky, reakce a způsoby chování. Tato služba vnáší objektivitu do rozhodování o obsazení pozic. Assessment centrum Vám pomáhá vybrat přesně takové pracovníky, jaké potřebujete.
Přínosy služby
- Konkrétní obsah je vždy šitý na míru Vaší firmě a obsazované pozici (jednotlivé postupy jsou navrženy na základě žádoucího profilu výkonových, osobnostních, sociálních a manažerských kvalit potřebných pro výkon dané pracovní pozice).
- Skladba a výběr metod vychází vždy z popisu a klíčových kompetencí pozice.
- Svým osobnostním potenciálem kandidáti odpovídají požadavkům Vašeho zadání.
- Pro kompletní psycholog. a profesní diagnostiku používáme jedinečné know-how.
- Realizace je vždy pod odbornou garancí specialisty, zkušeného odborníka v oblasti psychologie osobnosti, což zvyšuje spolehlivost a objektivitu finálního výběru uchazeče.
- Identifikujete a ověříte optimální modely chování - např. prodejní dovednosti, schopnost vedení týmu (leader), týmovou spolupráci aj.
- Poznáte možnosti pro pracovníkův další růst a rozvoj.
- Budete znát rizika chování pracovníka ve vztahu k jeho práci, k týmu či v zátěži.
Pro koho je kurz určen
- Kurz je pro lidi, kteří se zúčastnili jiných komunikačních tréninků, ale přesto jim vžité návyky znemožňují uplatňovat poznatky v praxi, zvláště při spolupráci a v komunikaci. Kurz je vhodný pro všechny, kdo potřebují rozvíjet umění mezilidských vztahů a pro ty, kteří používají komunikaci s lidmi jako důležitou součást své práce.
více informací
Enneagram interview
Co Vám kurz nabízí
- Rozšíření osobnostního potenciálu s využitím typologie osobnosti, uvědomění cílů, hledání vlastních cest a řešení, sebeřízení a sebemotivace.
- Typizační rozhovor umožňující určit silné a stránky osobnosti. Rozšíření osobnostního potenciálu s využitím typologie osobnosti, uvědomění cílů, hledání vlastních cest a řešení, sebeřízení a sebemotivace.
- Enneagram je dynamická typologie osobnosti umožňující poznat naše vzorce chování, myšlení a prožívání; pomáhá pochopit motivy jednání a konfliktů; v kombinaci s dalšími různými přístupy nabízí efektivní možnost změny a hlubší sebepoznání.
Přínosy kurzu
- Přináší efektivní změnu v rozvoji kvality života
- Umožní poznání svých návyků v rovině myšlenkové, emoční a jejich projevů v chování
- Odkryjete své dary, vaše přirozené kvality a schopnosti
- Objevíte poznání příčin konfliktů, destruktivních emocí a najdete směr jak z „toho"
Pro koho je kurz určen
- Firmy, které nemají vlastní personální oddělení či HR specialisty
- Firmy které nabírají střední a vrcholový management
- HR specialisté, personalisté
více informací
Přijímací pohovory a jejich efektivní vedení (assessment centre)
Co Vám kurz nabízí
- Zvolit profesně a lidsky vhodného zaměstnance z „omezeného množství profesionální pracovní síly na trhu" je velmi odpovědný a nesnadný úkol.
- Omyl ve výběru totiž prokazatelně zvyšuje náklady a současně negativně ovlivňuje sociálně-pracovní klima či image firmy.
- Profesionální odborné poradenství při výběru uchazečů o zaměstnání - hloubkové posouzení profesionálních a lidských kvalit a možností uchazeče s využitím více diagnostických metod.
Přínosy kurzu
- Konkrétní zadání je vždy koncipované zadavateli a obsazované pozici
- Zvolené metody vychází z náplně a klíčových kompetencí pozice
- Uchazeči splňují požadavky zadání svým osobnostním potenciálem
- Dodáme kompletní psycholog. a profesní diagnostiku
- Zadavatel bude informován o možnostech pracovníkova růstu a rozvoje, případně riziku při zátěži
- Naučíme Vaše HR specialisty nové a zcela zásadní zkušenosti
Pro koho je kurz určen
- Doporučujeme pro pracovníky v náročném firemním prostředí, časově vytížené či s vysokou mírou odpovědnosti za tým či firmu.
- TOP management, střední i nižší management, leadeři, HR specialisté, HR management, obchodní zástupci, prodejci, poradci, členové týmů, asistenti/ky, pracovníci call centra apod.
více informací
Stress management
Co Vám kurz nabízí
Cílem kurzu je pomoci najít zdroje stresu a potenciálního syndromu vyhoření, kterými jsou lidé ve firemním či korporátním prostředí mimořádně ohroženi a naučit se stresem efektivně pracovat.Naučíme se jak čelit stresu a jak jej efektivně odbourávat. Osvojíme si strategie zvládání náročných situací, chování v každodenní zátěži a zdravé komunikace s nadřízeným, jeho podřízenými i externími klienty. Procvičíme několik technik směřujících k zachování duševní rovnováhy a posílení osobnostních kvalit. To vše s cílem zdokonalit profesní dovednosti a zároveň přispět k pocitu radosti z práce a spokojenosti v životě.
Přínosy kurzu
Naučíte se prakticky co dělat v přetížení - proč vzniká stres a co s ním mohu dělat. Účastníci si v průběhu kurzu osvojí zásady prevence stresu, péče o duševní a zdravotní rovnováhu. Pochopíte, co je to stres a význam působení stresu v životě. Dokážete zmapovat kumulované důsledky stresů, zjistit jeho individuální zdroje, projevy a důsledky.Naučíte se jednodušší autoregulační techniky. Celkově zvýšíte kvalitu svého pracovního života., uvolnit se a zvládat krizové situace, dokážete navýšit svou stabilitu a efektivitu výkonu.
Pro koho je kurz určen
- Pro všechny, kdo chtějí správně rozhodovat o svém čase.
- TOP management, střední i nižší management, leadeři, HR specialisté, HR management, obchodní zástupci, prodejci, poradci, členové týmů, asistenti/ky
více informací
Time Management
Co Vám kurz nabízí
Získáte nástroje a dovednosti k efektivní práci se svým časem, naučíte se rozlišovat priority, pomůžete si k lepší organizaci a využívání času. Naučíte se, jak poznat, kde se vám čas ztrácí, osvojíte si základní principy time managementu a techniky pro určování priorit a práci s nimi. Budete umět pracovat se svými návyky a efektivně je měnit.
Přínosy kurzu
V průběhu našeho kurzu Time Managementu získáte znalosti, které se týkají zjištění dosavadního stavu a identifikování chyb ve stanovování priorit a formách plánování. V kurzu pracujeme s nejmodernějšími poznatky z oblasti psychologie, jako je např. systematické zacházení s cíli. V rámci kurzu dále rozvinete svoji schopnost správně stanovovat cíle a priority, volit nejoptimálnější přístupy k jejich realizaci i dosahování, osvojíte si konkrétní postupy jak efektivně uspořádat vlastní čas a minimalizovat tak nadbytečný stres. Získáte nové informace a dovednosti z oblasti aplikované psychologie a teorie managementu.
Pro koho je kurz určen
- Kurz je určen těm, kteří se chtějí seznámit se základními prvky a projevy emoční inteligence, naučit se analyzovat tyto projevy u sebe i druhých a využívat je v individuální i týmové práci. Tj. pro všechny zájemce, kteří hledají velice inspirativní program v tématech, která jsou v rozvoji lidských zdrojů strategicky velmi významná!
- TOP management, střední i nižší management, leadeři, HR specialisté, HR management, obchodní zástupci, prodejci, poradci, členové týmů, asistenti/ky
více informací
Emoční inteligence ve firemní praxi
Co Vám kurz nabízí
Kurz emoční inteligence je určen všem, kdo mají zájem lépe využívat a zvládat svůj emoční potenciál. Zvýšení emoční inteligence vede přímo ke zlepšení vnímání reality, a tím zvýšení odpovědnosti a schopnosti motivace a sebemotivace. Kurz tedy přináší pochopení základních mechanismů lidského chování a je tak užitečným nástrojem pro lepší komunikaci s lidmi kolem nás - se spolupracovníky, klienty, nadřízenými či podřízenými, ale i s našimi partnery a dětmi.
Poznání našich emočních návyků a pochopení vnitřních motivací, jež nás vedou k reakci a chování - to je způsob, který umožňuje rychlou změnu k lepšímu.
Přínosy kurzu
- Navýšení schopnosti motivovat sebe a ostatní.
- Porozumění základním nástrojům pro práci s emocemi - možnosti motivace a výchovy k uvědomění si odpovědnosti a jejímu převzetí.
- Pochopení zdroje konfliktů na instinktivní úrovni jako základu pro kultivaci mezilidských vztahů.
- Vědomí principu odpovědnosti ve firemním prostředí.
- Porozumění vnitřním motivům.
- Změna vnitřního postoje, rozpoznání nezralých a závislých způsobů naplnění potřeb u sebe i u druhých.
- Vědomí osobního potenciálu a jeho využití pro profesní rozvoj.
- Základ nového návyku pro funkční řešení emočně náročných situací.
- Vědomí svých vzorců, které v komunikaci používám, co mi pomáhá a či neprospívá.
Pro koho je kurz určen
- Stávajícím i budoucím lektorům, trenérům, školitelům (interní firemní lektor, externí lektor)
- Koučům a pracovníkům v poradenství nabízí rozšíření
- Pracovníkům v rozvoji lidských zdrojů
- Manažerům, kteří chtějí vést jednotlivce i týmy k osobnostnímu růstu
- Metodikům a pracovníkům development center
více informací
Lektorské dovednosti I. a II.
Co Vám kurz nabízí
Komplexní vzdělávací program nabízí těm, kteří již působí v oblasti vedení lidí, vzdělávání a rozvoje, nebo se na tuto práci/poslání připravují, jedinečnou možnost systematického, intenzivního a interaktivního vzdělávání, specializaci na osobnostní rozvoj, emoční a sociální kompetence a práci s osobnostními tendencemi. Kurz je zaměřen na metodické základy vedení interaktivního školení a rozvoj osobnosti školitele formou aktivního tréninku metod a technik, vzájemné zpětné vazby, sdílení zkušeností, praktických rad a doporučení lektora.
Zde zařazujeme také kurzy Emoční inteligence, Koučování, Typologie, Prezentaci
Přínosy kurzu
- Poznáte a získáte schopnosti pracovat s úspěšnými didaktickými metodami a technikami.
- Naučíte se pracovat se zpětnou vazbou. Osvojíte si komunikační dovednosti.
- Naučíte se optimálně přistupovat ke klientovi při výuce pomocí různých forem a nástrojů výuky.
- Budete schopní efektivně pracovat s problematickou skupinou.
- Prohloubíte si znalosti a dovednosti, které povedou k vyšší efektivitě výuky.
- Budete připraveni na krizové momenty, které mohou během výuky nastat.
- Identifikujete cílovou vzdělávací skupinu a následně tomu přizpůsobíte výuku.
- Naučíte se vytvořit tréninkový scénář
- Co účastníci Vašeho kurzu potřebují k tomu, aby se učili a chtěli se učit
- Jak pracovat s pozorností a únavou
- Jak pracovat s málo motivovanými lidmi
Pro koho je kurz určen
- Top a střední management firmy, který hledá skutečný posun firmy v tématu, které je strategicky významné a při každodenní práci není dostatečný prostor pro koncepční a smysluplnou diskusi o správně zacílené firemní kultuře.
- Program je určený pro TOP manažery, leadery velkých i menších firem nebo týmů, personalisty, členy v týmu aspirující na pozici v managementu, kteří ovlivňují úspěch a prosperitu firmy na trhu a lidi ve firmě!
více informací
Vize, poslání a firemní hodnoty
Co Vám kurz nabízí
Každá loď, která má zdárně doplout do cíle, potřebuje schopné námořníky a mít správný směr plavby. Stejně tak každá firma, chce-li být úspěšná, potřebuje kvalitní a odhodlané zaměstnance a jasný směr - zacílení.
Pojďme se tedy společně zamyslet nad tím, odkud a kam „pluje" vaše loď a jaké postoje, myšlenky a chování podpoří náš vytyčený směr!
Souhlasíte, že správná a zdravá firemní kultura je základ dlouhodobého úspěchu a prosperity firmy? Chcete se naučit, jak ji efektivně spolu-tvořit a upravovat v souladu s hodnotami vašich zaměstnanců a jak ji napravit tam, kde zatím nefunguje dobře? Špatně nastavená nebo chybějící firemní kultura je totiž často příčinou vzniku nedorozumění, demotivace - pocitu malé perspektivy, ale také konfliktů v organizaci, což má v důsledku negativní dopad na hospodářské výsledky firmy, schopnost získávat nové zákazníky anebo i nové zaměstnance. Přijďte se tedy naučit, jak ovlivňovat firmu tím správným a žádoucím směrem.
Na tomto kurzu Vám představíme efektivní budování zdravé firemní kultury, která vychází z přímo z osobních hodnot vašich zaměstnanců, a proto není vnímána jako „diktát", ale jako společná, přijatelná a očekávaná forma firemního chování. Získáte praktická doporučení, jak v organizaci nastavit proces tvorby, resp. obnovy těchto hodnot. Dozvíte se, jak efektivně pracovat s hodnotovým rámcem vašich kolegů - zaměstnanců, který je jedním z důležitých pilířů firemní kultury.
Přínosy kurzu
Absolventi kurzu získají dovednosti potřebné k vybudování srozumitelného a pro pracovníky bezpečného prostředí a shodnou se na tom, jaké chování a přístup k práci organizace preferuje.
- Stanovení firemní vize a poslání z pohledu každodenní praxe
- Pilíře firemní kultury
- Tvorba společných, očekávaných a přijatelných firemních hodnot
- Porovnání stávajícího stavu se žádoucím a na tomto základě identifikovat potřebné změny.
- Role managementu v rozvoji organizace
- Firemní kultura s orientací na výsledky a zaměstnance
- Znaky firemní kultury z perspektivy vnitřní (zaměstnanecké) a vnější (klientské)
- Zapojení řadových pracovníků do budování firemní kultury
- Zpětná vazba jako základní kámen firemní kultury
- Význam manažerských vzorů a přesahy k leadershipu
- Praktické příklady, modelové situace
Pro koho je kurz určen
- Asistentky, sekretářky a recepční, které musí každodenně sdílet a předávat informace.
více informací
Kurz pro recepční, asistentky, sekretářky
Co Vám kurz nabízí
Recepční je často prvním člověkem, se kterým se ve firmě setkáváme a podle kterého si uděláme obrázek o celé firmě. Proto každá prosperující a úspěšná organizace věnuje důležitou pozornost recepčním. V kurzu si účastnici osvojí základní dovednosti potřebné pro úspěšný profesionální výkon na této pozici.
- Naučíte se nastavit systém, jak efektivně předávat informace a skvěle působit na druhé.
- Zjistíte, kde vznikají nedorozumění a problémy v komunikaci a jak s touto situací pracovat.
- Navýšíte sebedůvěru při jednání a komunikaci.
- Naučíte se působit profesionálně a zajišťovat efektivnější komunikaci.
Přínosy kurzu
- Absolventi kurzu získají ucelený návod na to, jak efektivně plnit své úkoly.
- Naučí se věcně, přesně, zdvořile a bez zbytečných časových ztrát komunikovat po telefonu, základy business pravidel společenského chování, lépe organizovat svoji práci, pečovat o svůj zevnějšek a aktivně přispívat k vytváření jednotné firemní kultury a image celé firmy.
- V kurzu se také seznámíte se zásadami telefonní a osobní komunikace recepčních s klientem, ale i s kolegy na pracovišti a rozšíříte si další dovednosti potřebné pro profesionální zvládání této pracovní pozice.