Zrušení kurzu a storno podmínky
Milí účastníci našich kurzů a akcí,
chápeme, že život někdy přinese nepředvídatelné události, které Vám brání zúčastnit se původně zamýšlené akce či kurzu/školení. Často ale na počtu přihlášených účastníků závisí rozhodnutí:
· zda se kurz bude/nebude konat,
· jak velké prostory budou využity,
· jak rychle a zda zareaguje poskytovatel ubytování (v případě konání akce s ubytováním)
· zda zajistit přípravu výukových materiálů,
· rozsah dalších přípravných prací na realizaci kurzu,
· rozsah cateringových služeb (v případě konání akce s cateringem)
· a další náklady s akcí spojené.
Pokud se nakonec účastník/ci nedostaví v původně plánovaném termínu či počtu anebo je celá akce zrušena ze strany objednatele, přesto hradíme lektorovi náklady na honorář, jelikož jsme jeho čas na přípravu i realizaci akce rezervovali pro určitý termín a jsme i my jsme vázáni smluvními podmínkami spolupráce.
V neposlední řadě není v současné době možné zajistit promptní náhradu za zrušený termín akce nejméně jeden měsíc před jeho konáním, a to jednak s ohledem na vytíženost lektora, jednak na vytíženost poskytovatelů ubytování pro účastníky i lektora, ale také s ohledem na pracovní vytíženost pracovníků ve firmách, kdy i oni si svůj čas pochopitelně plánují několik týdnů i měsíců dopředu.
Dále hradíme často i nájem prostor, ubytování lektorovi, resp. případné storno ubytování, stejně jako administrativní pracovníky, kteří kurz organizačně zajišťují.
Proto jsme byli nuceni (neradi, ale přesto) stanovit storno podmínky pro rušení přihlášek ze strany účastníků (či objednatelů) - a také samozřejmě i ze strany nás, realizátorů.
Věříme, že je přijmete s porozuměním.
Zrušení účasti na semináři ze strany účastníka
Pokud se účastník nedostaví na kurz či akci, uhrazený poplatek se nevrací.
Pokud se účastník nemůže kurzu zúčastnit, může za sebe poslat náhradníka - tuto změnu akceptujeme i v den konání akce. Uhrazený poplatek je převeden na náhradníka. Pokud přihlášený zruší svou účast na kurzu, resp. objednavatel zruší celou vzdělávací akci, je nutné to provést zasláním e-mailu na adresu info@educoprosperity.cz. Rozhodující je den zaslání emailu o zrušení účasti.
Poté vrací dodavatel vzdělávání a poradenství účastnický poplatek nebo jeho poměrnou část takto:
zrušení účasti výše vrácené částky poplatku
· 32 a více dní před konáním kurzu 100%
· 22-31 dní před konáním kurzu 75%
· 15-21 dní před konáním kurzu 50%
· 14 a méně dní před konáním kurzu 0%
V případě, že se jedná o zrušení celé vzdělávací akce (kurzu/školení) objednatelem a kurz nebyl prozatím uhrazen, bude objednateli vystavena řádná faktura v celé výši ceny kurzu nebo její poměrné části z původní ceny kurzu dle uvedených pravidel takto:
zrušení kurzu výše fakturované částky poplatku
· 32 a více dní před konáním kurzu 0%
· 22-31 dní před konáním kurzu 25%
· 15-21 dní před konáním kurzu 50%
· 14 a méně dní před konáním kurzu 100%
Dopravné a cestovné lektora nebude účtováno. Storno ubytování, resp. stravovacích a jiných dalších služeb budou objednateli účtovány dle skutečných nákladů.
Administrativní poplatek za storno kurzu ze strany účastníka činí 250 Kč. O tuto částku bude vždy poníženo vrácené kurzovné (nebo jeho poměrná část).
Dojde-li ke zrušení kurzu ze strany dodavatele vzdělávání a poradenství (nemoc lektora, karanténa, automobilová nehoda nebo jiné vážné důvody):
a) účastník může navštívit seminář v náhradním termínu, který stanoví Educo prosperity vzdělávání a poradenství, spol. s r.o. (případně: termín stanoven po dohodě s objednatelem), nebo
b) účastnický poplatek bude v plné výši vrácen bankovním převodem na účet, z kterého byl seminář uhrazen, nebo
c) poplatek je možné využít na jiný volný kurz dle dohody s účastníkem.